środa, 7 grudnia 2016

Kudłate kolczyki

Cześć!
Pamiętacie ostatni Kudłaty wisior? Do kompletu powstały kolczyki! Jeden biały drugi w łaty. Przyznam, że trochę się namęczyłam bo mniejsze rzeczy są dla mnie większym wyzwaniem. No i nie lubię pracować z białą modeliną, ale to już chyba każdy wie dlaczego. Kolczyki to wkrętki, uznałam, że tak będą się efektywniej prezentować, ponieważ są płaskie z drugiej strony, a na wiszące nadawałyby się teksturowane z obu stron - jednakże to dla mnie zbyt wysoki level, miałam okazję pracować nad takimi włoskami jak robiłam Zwierzoramkę Torresa, którego do tej pory nie opublikowałam bo nie jestem zadowolona z tego efektu, gdzie zniszczyłam włoski bo musiałam robić przód. Ale wyszło całkiem nieźle, prawda? :D







49 komentarzy:

  1. komplecik wygląda bardzo ciekawie, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha śmiesznie trochę wyglądają, ale oryginalnie i ciekawie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie miały być. :D
      Pozdrawiam również. :)

      Usuń
  3. Oh, przecudowne proszę Pani!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć!
      Pozdrowienia przesyłam też! :)

      Usuń
  4. Pocieszny taki, ten komplet. Jaką techniką tworzony?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, no cudny włochaty komplet! :D Świetny pomysł! I piękne wykonanie! Uściski, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. ❤
      Pozdrawiam Panią! :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo nietypowo :D I dobrze, ceńmy w dzisiejszych czasach indywidualność i umiejętność wyróżniania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nasza wyobraźnia jest fascynująca. :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny zestaw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie do kompletu z wisiorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Moja, kolczyki wyszły CI cudownie ! Ja bardz kiepsko radzę sobie z małymi elementami, Tobie udąło się to perfekcyjnie ! Biała Modelina to na prawdę koszmar ! Hihih :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twoje słowa są niezwykle dla mnie cenne, sama wielkie cuda tworzysz, że głowa mała. :D Twoje słowa są niezwykle motywujące. Cieszę się, że jest ktoś kto rozumie co oznacza praca z białą modeliną.. :|
      Pozdrawiam Cię! :):*

      Usuń
  10. Świetne kolczyki;-)Bardzo lubię wkrętki. Zresztą sama sporo robię z modeliny, może ostatnio skupiam się na innych aspektach modelowania i bardziej na ozdabianiu domu, ale mimo wszystko uwielbiam babrac się w modelinie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja z kolei najbardziej lubię te wiszące. Myślę, że modelina wyzwala w nas dzieciństwo i to jest w tym babraniu najpiękniejsze. :)

      Usuń
    2. Ja zrezygnowałam, kiedy córeczka była mała i kilka razy straciłabym przez kolczyki ucho...przerzuciłam się na wkrętki i tak mi jakoś zostało...A jakiej modeliny używasz?

      Usuń
    3. Modelina to "Premo! Sculpey" - świetna jakość modeliny. :)

      Usuń
  11. Bardzo oryginalne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo intrygujące :-) na pewno zwracają na siebie uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyznam, że jeszcze ich na sobie nie miałam gdzieś publicznie. Ale wkrótce się okaże. :D

      Usuń
  13. Wyszły bardzo ładnie i idealnie pasują do wisiorka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet jest śliczny :) Wygląda bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite! Takiej biżuterii nie znałam- super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te kolczyki! Musi być sporo pracy z takimi drobnymi elementami jak te włosy... Też kiedyś robiłam kolczyki, ale z gotowych półfabrykatów, w modelinie nigdy sama nic nie robiłam. U mnie przed świętami spokojnie, nie wpadam w świąteczny szał. W ten weekend będę piec piernik dojrzewający ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyznam, że włosy to najbardziej pracochłonny element całości. :)

      Usuń
  17. Super! Teraz futrzane, kudłate detale są jak najbardziej w modzie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda za modą mało podążam, ale fajnie wiedzieć. :D
      Dziękuję! Pozdrawiam także. :)

      Usuń
  18. Urocze i w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity efekt i fajne zdjęcia. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! Cóż za talent!!! A ja też nie lubię z małymi rzeczami pracować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie tak, ale kilka prób i coraz lepsze efekty. :D

      Usuń
  21. Oryginalny komplecik! Bardzo ciekawa pasja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niepowtarzalne i piękne. Sama chyba takie wyczaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aa śliczne, a z tym wisiorkiem tworzą idealny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne i pewnie pracochłonne! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko!!! cudo!!! jestem zachwycona!!! Duże ŁAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! A w komplecie już w ogóle rewelka!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcony czas na moim blogu. Jeśli podoba Ci się tu, zostań ze mną na dłużej. Jesteś moją motywacją! :)

Proszę, nie umieszczaj linków. To równoznaczne ze spamem. Takie komentarze będą usuwane, mój blog nie jest miejscem na Twoją reklamę.

Pozdrawiam i miłego dnia! :)