poniedziałek, 9 maja 2016

PSY - Owczarek Szkocki Długowłosy cz.10

Witajcie!
Dziś przedstawię Wam recenzję 10 części tomu PSY.
Jako, że mam psa w typie owczarka szkockiego collie to staram się kolekcjonować wszystko co z tą rasą związane. Wczoraj będąc na zakupach w Galerii Malta w Poznaniu z rodzinką odwiedziliśmy Empik i natrafiliśmy na taki tom.

Gazetka zawiera 10 stron, z czego na 2 wykonany jest plakat. Na ostatniej stronie znajdziemy spis wszystkich ras piesków z datami, kiedy były, a także będą dostępne w sklepach. Pozostałe strony zawierają kilka informacji o rasie. Na odwrocie znajdziemy formularz do prenumeraty. Do gazetki dołączona jest także figurka danej rasy, w tym przypadki Owczarka szkockiego Collie. Tom kosztuje 9,99zł.


Generalnie okładka gazetki wygląda wg mnie zachęcająco.  Cóż, pierwsze wrażenie. Jednak dużo się z niej nie dowiemy, więc nie należy jej traktować jako pierwszego źródła informacji.
Jakość figurki pozostawia niestety wiele do życzenia. Jeśli patrzeć od tyłu faktycznie ma zarys collaka, chociaż z takim umaszczeniem jeszcze się nie spotkałam - można było zrobić po prostu rudego - standardowego collie. Niestety przód psa pozostawia wielki niesmak dla miłośników rasy - zupełnie odbiega od typowego wyglądu collie. Myślę, że w dużej mierze to kwestia oczu - są zdecydowanie za duże. Dodatkowo o co mogę się przyczepić to jest ździebko niechlujnie pomalowany - głównie zauważyłam to na nosie i języku (może sama się pobawię farbkami i go wykończę). Natomiast plusem figurki jest wielkość.
Gazetka jest stosunkowo tania, jednakże za taką ilość stron, informacji, oraz wykonanie figurki wg mnie nie wart tej ceny.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za poświęcony czas na moim blogu. Jeśli podoba Ci się tu, zostań ze mną na dłużej. Jesteś moją motywacją! :)

Proszę, nie umieszczaj linków. To równoznaczne ze spamem. Takie komentarze będą usuwane, mój blog nie jest miejscem na Twoją reklamę.

Pozdrawiam i miłego dnia! :)