sobota, 14 maja 2016

DC Super Heroes • DIY


Posiada ktoś całą kolekcję? Zapewne ten kto posiada ma też do nich 'etui' - wytłoczkę/wypraskę. Ja mam tylko jednego - Batmana, a do niego nie opłacało się jej dokupować bo dziwnie tak z pięcioma pustymi miejscami. Niestety pluszaki same nie stoją ze względu na ich kształt. Zrobiłam więc do niego podstawkę! 
Chcecie mój prosty pomysł na nią?



Potrzebne nam będą jedynie wypraski, nożyczki i farbka akrylowa w dowolnym kolorze.
A skąd zdobyć taką wypraskę? Odwiedźcie McDonalda, a konkretniej McDrive i zamówcie dowolny napój. W zależności jaką ilość zamówicie dostaniecie albo podwójną albo poczwórną.
Poczwórna najlepiej sprawdzi się, jeśli faktycznie macie 4 pluszaki z kolekcji. Jeśli macie 2 to wiadomo - ta podwójna. W tych obu wypadkach wystarczy tylko przemalować sobie ją farbkami dowolnie.


Jeśli natomiast macie jedną i chcecie mieć do niego podstawkę musicie zaopatrzyć się w tą podwójną wytłoczkę na napój.


Co robimy? Po prostu rozcinamy ją na pół. Najlepiej także poucinać brzydkie końce. Następnie bierzemy farbki i dokładnie malujemy. Czekamy aż wszystko dokładnie wyschnie - by nie pobrudzić pluszaka! No i.. Gotowe!



Przyznacie, że całkiem nieźle się to prezentuje, prawda? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za poświęcony czas na moim blogu. Jeśli podoba Ci się tu, zostań ze mną na dłużej. Jesteś moją motywacją! :)

Proszę, nie umieszczaj linków. To równoznaczne ze spamem. Takie komentarze będą usuwane, mój blog nie jest miejscem na Twoją reklamę.

Pozdrawiam i miłego dnia! :)