piątek, 27 listopada 2015

Choinka, czyli święta tuż tuż!

Witajcie!

Ostatnio zakupiłam piórka. Pomyślałam, zrobię choinkę!
I oto ona - biała choinka z czerwonymi dodatkami. Gwiazdka, z "recyklingu", ponieważ była nieużywanym kolczykiem. Mam w planach dołożenie jeszcze jakiś ozdób, chociaż i bez tego wygląda fajnie, a co dużo to niezdrowo. :D Powstanie jeszcze taka w kolorze wrzosowym - stąd te pojedyncze piórka. Akurat fiolet pod kolor pokoju, :) Białą choinkę wręczyłam rodzicom, która dumnie prezentuje stół :)











3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie. Choinka jest urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna choinka, akurat święta się pomału zbliżają, chętnie bym taką zrobiła :D Pozdrawiam Marzena WM.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za poświęcony czas na moim blogu. Jeśli podoba Ci się tu, zostań ze mną na dłużej. Jesteś moją motywacją! :)

Proszę, nie umieszczaj linków. To równoznaczne ze spamem. Takie komentarze będą usuwane, mój blog nie jest miejscem na Twoją reklamę.

Pozdrawiam i miłego dnia! :)