wtorek, 1 września 2015

Torres

Kolejny filcak. Krótki opis? Torres jest już krótko ponad 5 letnim dostojnym psem rasy owczarka szkockiego collie. I się pochwalę, że to mój psiak. :)
Jest to ogólnie 5 wykonanie z filcu, a już postanowiłam pobawić się z długą sierścią. Tak więc jak widać Torres ma dłuższą sierść od poprzedniego. Właśnie tak, żeby go realistyczniej wykonać. Zdecydowanie najwięcej czasu pochłonęła mnie ta praca, ale nawet nie odczułam tego. Dosłownie! Minęło bardzo szybko, choć wskazówka wyraźnie mówiła co innego. Jednak bardzo się cieszę, że mam prototyp własnego psiaka, którego mogę od teraz zabrać dosłownie wszędzie ze sobą. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za poświęcony czas na moim blogu. Jeśli podoba Ci się tu, zostań ze mną na dłużej. Jesteś moją motywacją! :)

Proszę, nie umieszczaj linków. To równoznaczne ze spamem. Takie komentarze będą usuwane, mój blog nie jest miejscem na Twoją reklamę.

Pozdrawiam i miłego dnia! :)